Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok internetového obchodu www.vitaminyprezdravie.sk
(ďalej ako Internetový obchod)
Formular na Odstupenie od zmluvy - vpz.sk
I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Tento reklamačný poriadok je v súlade so zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a upravuje práva a povinnosti Kupujúceho a Prevádzkovateľa v súvislosti s kúpnymi zmluvami uzatváranými prostredníctvom Internetového obchodu, najmä nároky z vád tovaru a postup pri reklamácii.
Prevádzkovateľom Internetového obchodu www.vitaminyprezdravie.sk je spoločnosť vitaminyprezdravie, s.r.o., Karloveská 63, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves, IČO: 36813222, DIČ: 2022433600, IČ DPH: SK2022433600, Spisová značka: Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 47232/B ("Spoločnosť").
Kupujúci je akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorá si objedná alebo kúpi tovar cez Internetový obchod Spoločnosti.
Kupujúci potvrdením objednávky vyjadruje súhlas s týmto reklamačným poriadkom.
II. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
Spoločnosť zodpovedá za vady tovaru pri jeho prevzatí Kupujúcim a za vady, ktoré sa prejavia počas záručnej doby.
Spoločnosť nezodpovedá za vady vzniknuté:
i. zlou obsluhou, nesprávnym skladovaním alebo nesprávnym použitím,
ii. mechanickým poškodením,
iii. zásahom neopravnenej osoby alebo zmenou vlastností tovaru Kupujúcim,
iv. pôsobením vonkajších vplyvov ako živelnej pohromy, vody, ohňa.
Kupujúci je povinný podať reklamáciu bezodkladne po zistení vady.
Záručné lehoty sú určené podľa príslušných predpisov a uvedené v záručnom liste alebo na obale tovaru.
III. SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE
Kupujúci je povinný skontrolovať doručený tovar bezodkladne a v prípade zjavnej vady podať reklamáciu do 2 pracovných dní od doručenia. Pri skrytých vadách má Kupujúci právo podať reklamáciu do 3 dní od zistenia vady.
Reklamácia musí obsahovať:
i. meno a priezvisko Kupujúceho,
ii. číslo objednávky,
iii. popis vady,
iv. doklad o kúpe.
Kupujúci doručí reklamovaný tovar na adresu Spoločnosti osobne alebo poštou/kuriérom na vlastné náklady.
Spoločnosť potvrdí prijatie reklamácie a vybaví ju najneskôr do 30 dní.
Ak Kupujúci podá reklamáciu v zmysle platného zákona a je oprávnená, má Kupujúci nárok na:
i. opravu tovaru,
ii. výmenu vadného tovaru,
iii. primeranú zľavu,
iv. odstúpenie od zmluvy, ak je vada podstatná a nedá sa opraviť.
Po vybavení reklamácie Spoločnosť Kupujúceho informuje e-mailom a odošle potvrdenie o vybavení reklamácie.
IV. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 20. marca 2025 a je v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky.
Všetky vzťahy, ktoré nie sú upravené týmto reklamačným poriadkom, sa riadia príslušnými právnymi predpismi.